RSS Feed Favourite this comic It's Raining Outside is proudly hosted by Smack Jeeves Webcomic Hosting.

338

February 23rd, 2013, 7:10 pm

Average Rating: 4.33
Angelic defense force
<< First < Previous Next > Most Recent >>

Author's Comments:

Crimson Chains
Posted by Crimson Chains
Reply

Taisuke's job usually is pretty lax! :O
Members of the Angelic Defense Force don't have to be archangels like with the Demonic Defense Force :P
But I'm sure whatever Taisuke's doing must be pretty difficult considering he's trying to prove himself! >_>;

Posted at February 23rd, 2013, 7:14 pm

Posted by Advertisement
Reply

Posted at September 15th, 2019, 9:55 pm

Crimson Chains
Posted by Crimson Chains
Reply

@lovelessbutterfly: Ah, yeah, it was mentioned awhile ago with Reiji that they are indicative of rank with archangels! :D
The more dots they have tattooed under their eyes the higher rank! :O
The highest rank is 5 :3
Sorry, I know these little details can get pretty lost with an updating schedule that leaves so many gaps in time between updates! @_@

Posted at February 23rd, 2013, 10:18 pm

Crimson Chains
Posted by Crimson Chains
Reply

@lunabob: Lawl, I'm happy that you like him! >w<
He's quite the logical fellow! :O
I dunno how much we'll see him but It's great to know he is enjoyable! :D

Posted at February 24th, 2013, 9:56 pm

Crimson Chains
Posted by Crimson Chains
Reply

@snow crystal: Yup, worry time commences!! O_O;
I'm guessing he will notice fairly soon! :O
Or...at least he will if Taisuke keeps returning home injured and tired! >.>

Really?? :D
I'm happy to hear that!! XD
I kinda like them as well :P
They probably won't make a lot of appearances but it's good to know that when they do it is amusing!! :3

Posted at February 24th, 2013, 10:09 pm

Crimson Chains
Posted by Crimson Chains
Reply

@AsianIdiot16: That's a good point!! :D
I guess at least with the perv there's a chance you can fend him off and you'll still be alive either way! :P
If it wasn't for Reiji's orders to leave Hiro alone I would be very afraid Sagara might come at him with chloroform >.>
They both have their quirks! XD

Posted at March 1st, 2013, 9:49 pm

Crimson Chains
Posted by Crimson Chains
Reply

@PSA: Ahahaha, really!? XD
I'm guessing it's what Sagara said!! :O
It is a rather strange statement, huh? :P

Posted at March 29th, 2013, 10:27 pm

Reader's Comments:

i just wanna ask... whats with the dots under the eyeballs???

Posted at February 23rd, 2013, 7:18 pm

squid14
Posted by squid14
Reply

@lovelessbutterfly: the dots under their eyes determine their ranks as an archangel

Posted at February 23rd, 2013, 7:48 pm

lunabob
Posted by lunabob
Reply

I'm definitely a fan of Sagara's xD

Posted at February 23rd, 2013, 10:41 pm

Posted by snow crystal
Reply

Well, Hiro, time to worry even more. I wonder when you will notice that Taisuke is hiding something from you...

And those two are really amusing xD I like them!!

Posted at February 24th, 2013, 4:37 am

Posted by AsianIdiot16
Reply

I really wonder who's better out of the two of them..... I guess the question is would u rather be sexually harrassed or dissected..... Yeah I'll take the perv over glasses.

Posted at February 28th, 2013, 8:32 pm

PSA
Posted by PSA
Reply

LOL It's been awhile since I've read this comic and now I've found my favorite quote!!

Posted at March 26th, 2013, 1:21 pm

Post A Comment

footer1 footer1